Skip to main content

Darmowa dostawa dla zakupów powyżej 249 zł. Rozpocznij zakupy

Wpisz czego szukasz

Pokaż więcej wyników

Ostatnio wyszukiwane

SunewMed+ Próbka Aktywator pod krem do twarzy i pod oczy 6g

5,00 

Dodaj do koszyka

SunewMed+ Zestaw Pianka + Krem z SPF 50

330,00 

Dodaj do koszyka

SunewMed+ Nocne płatki regeneracyjne

15,00 

Zobacz produkt

SunewMed+ Liftingujące płatki pod oczy i na bruzdy nosowe

130,00 

Dodaj do koszyka

Może cię zainteresują

Regulamin

§ 1
Postanowienia wstępne
  1. Sklep internetowy Sunewmed+, dostępny pod adresem internetowym www.sunew.pl, prowadzony jest przez SUNEWMED+ POLAND spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (62-023), ul. Przemysłowa 16, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0001114496, posiadająca NIP: 7773354896.
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – SUNEWMED+ POLAND spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w ŻERNIKACH. przy ul. PRZEMYSŁOWEJ 16, kod pocztowy 62-023, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0001114496, posiadająca NIP: 7773354896.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym WWW.SUNEW.PL
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze sklepem
  1. Adres Sprzedawcy: 62-023 Żerniki, ul. Przemysłowa 16
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected]
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 501 641 337
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 75 1140 1124 0000 4764 0700 1001
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00 do 17:00
§ 4
Kontakt ze sklepem
  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa zmiany podyktowane względami bezpieczeństwa, zapobiegania nadużyciom, poprawą ochrony prywatności; zmiany w zakresie lub sposobie świadczonych usług; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta posiadającego Konto przesyłając na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej stosowną informację wraz z pouczeniem o prawie rozwiązania umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta z zachowaniem 15-dniowego okresu wypowiedzenia. Klient będzie mógł zapoznać się z tą informacją także przy pierwszym logowaniu, licząc od chwili wejścia w życie zmian. Dodatkowo Sprzedawca zamieści treść nowego Regulaminu na stronie 
https://sunew.pl/regulamin. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę nie krótszym niż 15 dni od momentu powiadomienia o zmianach i udostępnienia zmienionej treści Regulaminu. W okresie wypowiedzenia, obowiązuje Regulamin w dotychczasowym kształcie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: 
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
+48 501 641 337

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty
    Masz kod rabatowy?
    Zastosowane kody:

    Wybierz swój prezent

    Możesz wybrać 1 prezent:

    As of now no Gift Product(s) available based on your Cart Content
    Do darmowej dostawy brakuje Ci jeszcze , dodaj produkty: